Sony Ericsson zachęca do konkursowego przekraczania granic
Sony Ericsson rozpoczął internetowy konkurs "Przekraczanie granic".Rywalizacja, w której mogą brać udział sprzedawcy detaliczni zbranży telefonii komórkowej, polega na wypełnianiu wirtualnychzadań związanych z podróżą.
Konkurs "Przekraczanie granic" prowadzony jest przez Sony Ericssonw uruchomionym pod adresem www.sonyericsson.com/insiderminiserwisie zawierającym informacje o produktach tej firmy. Dokońca listopada sprzedawcy detaliczni z branży telefonii komórkowejmogą zarejestrować się w tej witrynie, żeby od 1 grudnia rozpocząćwirtualną rywalizację. W każdym z 29 dni trwania konkursu na jegouczestników czekają interaktywne wyzwania związane z podróżą, np.zaprojektowanie przy użyciu innowacyjnego wzornictwa samochodumaksymalnie dostosowanego do potrzeb odbiorcy. Rywalizację, wktórej główną nagrodą jest podróż do Maroka i Marrakeszu, SonyEricsson organizuje już po raz drugi, żeby pokazać swojezaangażowanie w społeczność sprzedawców detalicznych.
Dołącz do dyskusji: Sony Ericsson zachęca do konkursowego przekraczania granic