SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

SOS Wioski Dziecięce wykorzystuje w kampanii sztuczną inteligencję

W najnowszej kampanii Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce zderza obraz szkół, które mogą powstać dzięki zebranym środkom, z ich obecnym stanem. Wszystko dzięki narzędziom sztucznej inteligencji. 

Sceny w spocie SOS Wiosek Dziecięcych zostały zarówno stworzone od podstaw, przy użyciu narzędzi AI, jak i poprzez generatywne rozszerzanie istniejących materiałów fundacji. Autorem spotu jest agencja Supermassive.

– Praca w SOS Wioskach Dziecięcych to nieustanne szukanie sposobów na to, by pomóc darczyńcom wyobrazić sobie jak wielkie i dobre zmiany może przynieść ich wsparcie. Byliśmy pod ogromnym wrażeniem zarówno możliwości tworzenia nowych, wygenerowanych przez Supermassive rzeczywistości, jak i samej współpracy – w której agencja partnersko przeprowadziła nas przez proces używania nowych narzędzi i możliwych do osiągnięcia efektów – komentuje Olga Fiedorowicz, kierownik działu marketingu i fundraisingu w SOS Wioski Dziecięce.

Kampania będzie wyświetlana w Meta, sieci reklamowej Google i Youtube w lipcu i sierpniu bieżącego roku.

Dołącz do dyskusji: SOS Wioski Dziecięce wykorzystuje w kampanii sztuczną inteligencję

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
a
a potem te dzieciaczki wioskowe będą nam po samochodach skakać czy z maczetami pod blokami stać. Kto zrobił niech utrzymuje, u nas coraz mniej ludzi stać na dzieci, a mamy finansować cudze.....
odpowiedź
User
a
a potem te dzieciaczki wioskowe będą nam po samochodach skakać czy z maczetami pod blokami stać. Kto zrobił niech utrzymuje, u nas coraz mniej ludzi stać na dzieci, a mamy finansować cudze.....
odpowiedź
User
Ze
Nie jesteśmy pod wrażeniem - ani Olgi Fiedorowicz, ani jej lekkiego umysłu.
odpowiedź