SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spada sprzedaż miesięczników dla mężczyzn

Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn wstyczniu 2009 roku był magazyn "CKM" (Marquard Media Polska), anajwiększą sprzedaż w segmencie pism biznesowych zanotował "Forbes"(Axel Springer Polska).

Sprzedaż ogółem "CKM-u" w styczniu b.r. wyniosła 103 257 egz. ibyła o 12 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku -wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął "Playboy" (Marquard Media Polska), którysprzedał się w ilości 94 733 egz. (spadek o 4 proc.). Na pozycjitrzeciej znalazł się magazyn shoppingowy "Logo" (Agora SA), któregosprzedaż w porównaniu do stycznia 2008 r. spadła o 1 proc. iwyniosła 68 422 egz.

styczeń


2009

2008

ZKDPSprzedażogółem
CKM103 257117 666
Playboy94 73398 161
Logo68 42269 891
Smart29 21834 691
Men's Health-80 133

2009/2008

styczeńgrudzień
ZKDPSprzedaż ogółem
CKM103 257117 069
Playboy94 73355 118
Logo68 42266 322
Smart29 21832 397
Men's Health-60 865


W styczniu b.r. będący liderem sprzedaży wśród miesięcznikówbiznesowych "Forbes" rozszedł się w nakładzie wynoszącym 47 669egz., zyskując 12 proc w stosunku do analogicznego miesiąca 2008roku.

styczeń

20092008
ZKDPSprzedaż ogółem
Forbes47 66942 110
Businessman.pl22 63820 408

Porównując dane miesiąc do miesiąca wzrost sprzedaży odnotowałtylko "Forbes".

2009/2008


styczeń

grudzień

ZKDPSprzedaż ogółem
Forbes47 66933 327
Businessman.pl22 63826 286

Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż miesięczników dla mężczyzn

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl