SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spada widownia show “Kto poślubi mojego syna?”. TVN liderem rynku

Nowy reality-show “Kto poślubi mojego syna?” przyciąga 2 mln widzów, zdecydowanie więcej niż TVN oglądało w tym samym paśmie rok temu. Stacja w czasie emisji programu jest liderem rynku telewizyjnego, jednak widownia formatu spada z odcinka na odcinek.

Bohaterowie programu „Kto poślubi mojego syna?” Bohaterowie programu „Kto poślubi mojego syna?”

Program „Kto poślubi mojego syna?” na antenie TVN pokazywany jest w środy o godz. 21.30, począwszy od 3 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że pierwsze trzy odcinki reality-show oglądało średnio 2,04 mln osób. Przełożyło się to na 15,01 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 17,68 proc. w grupie komercyjnej.

Widownia formatu spada z odcinka na odcinek. 3 września br. program przyciągnął przed telewizory aż 2,5 mln osób, a dwa tygodnie później było to już 1,73 mln widzów.

Oglądalność „Kto poślubi mojego syna?” odcinek po odcinku

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Data

AMR

SHR %

SHR %

2014-09-03

2 496 454

18,30%

21,91%

2014-09-10

1 906 753

13,88%

16,14%

2014-09-17

1 734 333

12,89%

14,99%

średnia

2 042 572

15,01%

17,68%


Reality-show notuje jednak na razie lepsze wyniki niż emitowana w analogicznym okresie ub.r. w tym paśmie druga edycji “Bitwy o dom”. Oglądało ją bowiem średnio 1,23 mln osób, co przełożyło się na 9,88 proc. i 11,95 proc. udziału w rynku (więcej na ten temat).

W czasie nadawania „Kto poślubi mojego syna?” TVN wygrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. W tym paśmie drugie miejsce zajmuje TVP2, nadająca “Na sygnale”, a także film “Bękarty wojny”, co dało jej 11,96 proc. Trzecia jest TVP1 (mecze piłki nożnej, film “Tunel”; 10,39 proc.), a czwarty - Polsat (“Top Chef”, film “Żona na niby”; 9,69 proc.).  Z kolei w grupie komercyjnej drugą pozycję za TVN zajmuje Polsat.

Widownia programu na tle konkurencji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVN - Kto poślubi…

2 042 572

15,01%

17,68%

TVP2

1 615 042

11,96%

8,93%

TVP1

1 402 509

10,39%

8,65%

Polsat

1 308 295

9,69%

13,52%


W programie „Kto poślubi mojego syna?” występują cztery pary matek oraz synów, które poszukują partnerek na całe życie. Spędzają oni czas z kandydatkami, poddając dziewczyny wielu testom i próbom, a synom w wyborze przyszłej żony pomagają matki. Gospodynią show jest Agnieszka Jastrzębska, a za jego produkcję wykonawczą odpowiadała firma Earl Grey (więcej na temat).

Dołącz do dyskusji: Spada widownia show “Kto poślubi mojego syna?”. TVN liderem rynku

42 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gorsze programy znajdziecie tylko w tvp
"Kto poślubi rolnika z PSL?" kontra "Mój syn szuka żony".
0 0
odpowiedź
User
kamil
"Kto poślubi mojego syna?"-kicz roku.
0 0
odpowiedź
User
jr
Oglądałem jeden odcinek i to nie w całości. Nie dało się. Najwyższy poziom żenady. Dziwię się, że Pan Miszczak zatwierdził to coś do produkcji. Cóż, kasa, kasa, kasa........
0 0
odpowiedź