Spadła sprzedaż wszystkich pism wnętrzarskich i budowlanych
W 2009r. liderem sprzedaży wśród miesięczników budowlanych i wnętrzarskich były "Cztery Kąty". Magazyn ten zanotował jednak spadek podobnie jak wszystkie tytuły w segmencie. Najwięcej straciło „M jak Mieszkanie”.
Sprzedaż ogółem miesięcznika wnętrzarskiego "Cztery Kąty" (Agora) w 2009 r. wyniosła 99 741 egz. i była o 13,7 proc. niższa niż w 2008 r. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął magazyn budowlany "Murator" (Murator), który sprzedał się w ilości 87 661 egz. (spadek o 2,7 proc.).
Na trzecim miejscu znalazł się miesięcznik wnętrzarski „M jak Mieszkanie” (Murator), który zanotował najwyższy spadek w segmencie. Jego sprzedaż ogółem wyniosła w ub.r. 52 863 egz. i była o 17,6 proc. niższa niż rok wcześniej.
Wirtualnemedia.pl | 2009 | 2008 |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Cztery Kąty | 99 741 | 115 542 |
Murator | 87 661 | 90 067 |
M jak Mieszkanie | 52 863 | 64 116 |
Moje Mieszkanie | 48 491 | 48 502 |
Ładny Dom | 35 344 | 42 770 |
Mój Piękny Dom | 25 081 | 30 025 |
Weranda | 23 820 | 23 891 |
Dobre Wnętrze | 20 285 | 21 990 |
Dom & Wnętrze | 15 260 | 15 542 |
Dołącz do dyskusji: Spadła sprzedaż wszystkich pism wnętrzarskich i budowlanych