Spike Lee, Charles Barkley i Samuel L. Jackson reklamują bank Capital One (wideo)
Znany reżyser, gwiazda NBA i słynny aktor we wspólnej podróży prowadzą zabawne dialogi i jednocześnie reklamują bank Capital One. Kampania jest przeznaczona na finał akademickiej ligi amerykańskiej koszykówki.
Kampania przygotowana przez agencję DDB Chicago składa się z czterech spotów, których bohaterem jest trójka znanych osób: reżyser Spike Lee, były koszykarz NBA Charles Barkley oraz aktor Samuel L. Jackson.
Spoty opowiadają o podróży całej trójki na tegoroczny finał amerykańskiej akademickiej ligi koszykówki. W trakcie drogi panowie wymieniają pomiędzy sobą zabawne dialogi, przeżywają budzące uśmiech na ustach przygody, a nawet wspólnie śpiewają. W każdym ze spotów na końcu pojawia się marka banku Capital One.
- W zasadzie nie mieliśmy napisanego do końca scenariusza - wyznaje w rozmowie z serwisem Adweek Daniel McCaskey, wiceprezes Capital One ds. strategii marki i reklamy. - W dużym stopniu pozwoliliśmy naszym aktorom na wolną grę słów. Wyszło świetnie.
Kampania będzie wspierać na początku kwietnia towarzyszący finałowi Final Four festiwal muzyczny sponsorowany przez Capital One.
Dołącz do dyskusji: Spike Lee, Charles Barkley i Samuel L. Jackson reklamują bank Capital One (wideo)