SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sport i pogoda dominują w lokalnych serwisach informacyjnych

Większość czasu antenowego przeznaczonego w lokalnych amerykańskich stacjach telewizyjnych na serwisy informacyjne, wypełniają sport, pogoda i reklamy.

Tak wynika z badania przeprowadzonego w pierwszym kwartale bieżącego roku przez ekspertów z University of Wisconsin-Madison. Pod lupę wziętych zostało 36 stacji telewizyjnych i w sumie 2015 nadawanych przez nie serwisów we wspomnianym okresie.

Z 30 minut poświęconych na serwisy informacyjne, 7 minut i 41 sekund zajmowały sport i pogoda, a 9 minut i 12 sekund spoty reklamowe.

Zaledwie 1 minutę i 35 sekundy zajmowały wiadomości ze świata polityki. Nieco ponad dwie minuty przeznaczanych było odpowiednio na informacje o lokalnych przedsiębiorstwach i historie kryminalne. 1 minutę i 3 sekundy otrzymał biznes i gospodarka. Zaledwie 24 sekundy poświęcano sprawom światowym. Z kolei informacje wyborcze otrzymały 20 sekund, zdrowotne 52 sekundy, a niezamierzone urazy 16 sekund czasu antenowego.

Średnio 57 sekund lokalne stacje w swoich serwisach informacyjnych przeznaczały na zapowiedzi, migawki, loga i wprowadzenia. Na inne, nie wyszczególnione treści, poświęcano średnio 2 minuty i 16 sekund.

Dołącz do dyskusji: Sport i pogoda dominują w lokalnych serwisach informacyjnych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl