SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Men’s Health” liderem sprzedaży w lipcu, tylko „Logo” na plusie

W segmencie pism dla mężczyzn w lipcu br. prawie wszystkie miesięczniki męskie zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Playboy”. Jedyny wzrost odnotowało „Logo”, a pozycję lidera sprzedaży zajął „Men’s Health” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w lipcu 2019 roku wyniosła 23 723 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 1,55 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował największy spadek w zestawieniu - wynoszący 12,50 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 18 936 egz.

Oczko niżej uplasowało się „Logo” (Agora). Jego wynik sprzedażowy zwiększył się o 9,41 proc. do 15 493 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w lipcu br. poszedł w dół o 15,28 proc. do poziomu 16 482 egz.

W porównaniu do poprzedniego miesiąca wszystkie miesięczniki męskie zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał tutaj tytuł „CKM” - było to 20,88 proc.

Wynik miesięcznika „Forbes” zmniejszył się w tym ujęciu o 13,47 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” liderem sprzedaży w lipcu, tylko „Logo” na plusie

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Robi
To co pierwsze do zamknięcia CKM czy Playboy?
odpowiedź
User
Max
CKM to żałosne pismo dla debili.
odpowiedź
User
Marcin
LOGO według mnie był najlepszym miesięcznikiem męskim . Było w nim wszystko i o wiele ciekawszy niż CKM czy Mens
odpowiedź