SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Świat Wiedzy” i „W Sieci Historii” liderami sprzedaży w 2016 roku

W 2016 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Natomiast wśród tytułów historycznych pierwsze miejsce zajął magazyn „W Sieci Historii”.

Średnia sprzedaż ogółem popularnonaukowego miesięcznika „Świat Wiedzy” (Wydawnictwo Bauer) w 2016 roku wyniosła 100 094 egz. W porównaniu do 2015 roku była ona niższa o 6,01 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą pozycję zajął wydawany przez Grupę Burda miesięcznik „Focus”. Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 6,73 proc. do 55 551 egz.

Natomiast wśród miesięczników o tematyce historycznej w analizowanym okresie liderem był magazyn „W Sieci Historii” (Fratria). Jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 22 406 egz., po spadku o 9,42 proc.

Na drugim miejscu znalazł się „Newsweek Historia” (Ringier Axel Springer Polska), którego średnia sprzedaż ogółem w zeszłym roku wyniosła 20 341 egz. (obniżyła się ona o 12,91 proc.).

Trzecią pozycję zajął magazyn „Focus Historia” (Grupa Burda), którego średni wynik sprzedażowy w ub.r. wyniósł 17 279 egz., po spadku o 17,08 proc. - największym w zestawieniu miesięczników popularnonaukowych i historycznych.

W grudniu 2016 roku sprzedaż ogółem popularnonaukowego „Świata Wiedzy” w porównaniu do grudnia 2015 roku zmniejszyła się o 15,83 proc. do 79 306 egz. - najbardziej wśród pism popularnonaukowych i historycznych. Z kolei wynik „Focus” wyniósł 41 456 egz., po wzroście o 5,68 proc. - jedynym w obu segmentach.

Wśród tytułów historycznych pozycję lidera zajął magazyn „Newsweek Historia” z 19 011 sprzedanych egz. Tytuł ten zanotował jednak stratę, wynoszącą 9,96 proc.

Drugi był miesięcznik „W Sieci Historii” (18 698 egz.; do góry o 2,45 proc.), a stawkę uzupełnia „Focus Historia” (15 881 egz.; - 0,54 proc.).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Świat Wiedzy” i „W Sieci Historii” liderami sprzedaży w 2016 roku

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
stratos
"W Sieci Historii" - niedościgniony wzór.
0 0
odpowiedź
User
PGNiG prenumerata 4 000
no na pewno niedościgniony wzór smutnego kombinowania za chwile, co zrobić zeby nie było 14 tys w sprzdaży, jak im spadnie prenumerata w ilości 4 tys. kupiona przez PGNiG.

http://www.press.pl/tresc/44210,pgnig-kupilo-dla-szkol-4-tys_-prenumerat-prawicowych-miesiecznikow-historycznych

pozdro cwaniacy!


0 0
odpowiedź
User
PGNiG prenumerata 4 000
no na pewno niedościgniony wzór smutnego kombinowania za chwile, co zrobić zeby nie było 14 tys w sprzdaży, jak im spadnie prenumerata w ilości 4 tys. kupiona przez PGNiG.

http://www.press.pl/tresc/44210,pgnig-kupilo-dla-szkol-4-tys_-prenumerat-prawicowych-miesiecznikow-historycznych

pozdro cwaniacy!


0 0
odpowiedź