Stacja Adventure ma już koncesję. „Kanał premium, bez reklam”
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyznała koncesję satelitarną dla stacji dokumentalnej Adventure. Kanał ruszyć ma w III kwartale br. i na pewno pojawi się w jednej z platform cyfrowych. Będzie nadawany przede wszystkim w jakości HD i bez reklam.
Adventure (dotąd nazywany Adventure TV) będzie dokumentalną telewizją skierowaną do mężczyzn. W jej ofercie znajdą się produkcje polskie i zagraniczne. Widzowie będą mogli oglądać głównie programy o charakterze przygodowym, w tym relacje z rajdów off-road oraz magazyn o wspinaczkach górskich, a także programy podróżnicze, o łowiectwie, wędkarstwie i żeglarstwie.
Kanał nadawać będzie również formaty z gatunku docu-reality, w tym autorski program „Patrol Drogówki”, w którym kamery pokażą prawdziwą pracę i życie polskich policjantów.
- Finalizujemy negocjacje z dostawcami kontentu z Polski oraz ze świata. Wczoraj podpisaliśmy umowę na zakup cyklu programów „Strongman Champions League” - zdradza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Winnicki, szef firmy Michał Winnicki Entertainment, która będzie nadawcą stacji.
Właściciel kanału zapowiada, że Adventure będzie miał charakter premium i na razie nie ma planów, by na jego antenie znalazły się reklamy. Będzie kodowany i utrzymywać ma się z wpływów od operatorów.
- Z dotychczasowych rozmów z operatorami wynika, że będzie raczej trafiał do pakietów wyższych, premium - mówi Winnicki, zaznaczając, że każdy z nich sam kształtuje swoją ofertę.
Wiodącą wersją dla stacji Adventure będzie ta nadawana w jakości HD, która znajdzie się na satelicie Hot Bird.
- Kanał będzie dostępny od pierwszego dnia na satelicie w formie kodowanej jako część oferty jednej platformy satelitarnej. Operatorzy kablowi w zdecydowanej większości też są zainteresowani tylko wersją HD, ale oczywiście światłowodem udostępnimy także wersję Adventure SD dla sieci kablowych, jeśli zajdzie taka potrzeba - wyjaśnia nam Michał Winnicki.
Telewizja Adventure będzie drugim kanałem tego nadawcy obok muzyczno-rozrywkowej stacji Power TV. Telewizja ta w czerwcu br. miała 0,05 proc. udziału w grupie 4+ i 0,11 proc. w grupie komercyjnej (zobacz wyniki wszystkich kanałów muzycznych).
Dołącz do dyskusji: Stacja Adventure ma już koncesję. „Kanał premium, bez reklam”