Stacje lifestylowe tracą widzów, liderem TVN Style
W lutym 2014 roku liderem oglądalności wśród stacji lifestylowych pozostało TVN Style. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał BBC Lifestyle. Z kolei najwięcej straciła stacja Viacom Blink!.
Udział TVN Style w lutym 2014 roku wyniósł 0,60 proc., po spadku względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 6,25 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych dzięki uprzejmości jednego z nadawców.
Drugą lokatę zajął skierowany do mężczyzn Polsat Play, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 6,52 proc. i wyniósł 0,43 proc.
Z czwartej pozycji na ostatnie miejsce podium awansował kanał TVN Turbo. Udział tej stacji wyniósł 0,39 proc., po jednak spadku o 9,30 proc.
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 20 proc., pochwalić się mógł kanał BBC Lifestyle, który awansował z miejsca dziewiątego na ósme. Jego średni udział w lutym br. wyniósł 0,06 proc.
Natomiast największy spadek w rankingu zanotowała zajmująca ostatnią lokatę stacja Viacom Blink!, której średni udział zmniejszył się o 50 proc. do poziomu 0,01 proc.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
|
luty 2013 |
luty 2014 |
|
SHR % |
SHR % |
|
TVN Style |
0,64% |
0,60% |
Polsat Play |
0,46% |
0,43% |
TVN Turbo |
0,43% |
0,39% |
TLC |
0,45% |
0,36% |
Polsat Cafe |
0,33% |
0,34% |
kuchnia+ |
0,10% |
0,10% |
Domo+ |
0,09% |
0,08% |
BBC Lifestyle |
0,05% |
0,06% |
Polsat Food |
0,08% |
0,06% |
Viacom Blink |
0,02% |
0,01% |
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera także należała do stacji TVN Style, której udział zmalał tutaj o 5,75 proc. i wyniósł 0,82 proc.
Drugie miejsce zajął kanał TVN Turbo (0,59 proc.; spadek o 13,24 proc.). Ostatnia lokata podium należała do Polsatu Play, który rok wcześniej był czwarty (0,54 proc.; jednak w dół o 3,57 proc.).
W tym ujęciu największym wzrostem (o 66,67 proc.) również pochwalić się mogła stacja BBC Lifestyle. Również i tutaj najwięcej stracił Viacom Blink! - było to 50 proc.
Stacja |
Wszyscy 16-49 |
|
luty 2013 |
luty 2014 |
|
SHR % |
SHR % |
|
TVN Style |
0,87% |
0,82% |
TVN Turbo |
0,68% |
0,59% |
Polsat Play |
0,56% |
0,54% |
TLC |
0,68% |
0,48% |
Polsat Cafe |
0,42% |
0,40% |
kuchnia+ |
0,10% |
0,12% |
BBC Lifestyle |
0,06% |
0,10% |
Domo+ |
0,08% |
0,08% |
Polsat Food |
0,11% |
0,08% |
Viacom Blink |
0,02% |
0,01% |
Dołącz do dyskusji: Stacje lifestylowe tracą widzów, liderem TVN Style
Stawiam $$$ przeciwko orzechom, ze jest na pierwszym miejscu.