SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Starcom MediaVest z nową architekturą zarządzania

Grupa Starcom MediaVest (SMG) wprowadza zmiany w globalnej strukturze zarządzania poszczególnymi rynkami lokalnymi i kompetencjami cyfrowymi.

Zmiany polegają na odejściu od geograficznego podziału grup rynków i stworzeniu nowej architektury w oparciu o stopień oraz tempo rozwoju biznesu grupy SMG w poszczególnych krajach.

Rynki, na których obecne są agencje należące do SMG, zostały teraz podzielone na trzy grupy:

- Wzrastające – grupa obejmująca kraje o największym potencjale wzrostu;
- Dynamiczne – grupa obejmująca rynki dojrzałe z dużą skalą działalności;
- Kluczowe – grupa rynków stabilnych biznesowo i średniej wielkości.

Zmiany w strukturze SMG oznaczają również nowy podział obowiązków pomiędzy najwyższymi managerami sieci. Thierry Jadot, obecnie CEO SMG we Francji, obejmuje dodatkowo obowiązki wiceprezesa wykonawczego ds. rynków wzrastających. Jadot będzie blisko współpracował z szefami SMG w takich krajach jak Indie, Rosja, Chiny oraz Polska. Z kolei Iain Jacob, CEO SMG na region EMEA, obejmuje dodatkowo funkcję prezesa ds. rynków dynamicznych i będzie współpracował z managerami agencji działających na dojrzałych rynkach poza USA i Meksykiem.

Jednocześnie wprowadzone zostały zmiany w strukturze zarządzania zasobami cyfrowymi SMG. Amanda Richman, awansowana niedawno na stanowisko prezesa ds. mediów cyfrowych w sieci MediaVest, będzie również szefem mediów cyfrowych grupy rynków wzrastających. Ian James, chief digital officer SMG w regionie EMEA, obejmie dodatkowo funkcję szefa ds. mediów cyfrowych w grupie rynków dynamicznych. Richman oraz James będą raportować zarówno do prezesów w swoich grupach rynkowych, jak i do Lisy Weinstein, piastującej stanowisko prezesa SMG ds. mediów cyfrowych i searchu.

Dołącz do dyskusji: Starcom MediaVest z nową architekturą zarządzania

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl