Street Media zwycięzcą przetargu Ministerstwa Rodziny
Firma Street Media wygrała przetarg Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej na zakup nośników reklamy zewnętrznej do jego kampanii - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżet wynosi 1,45 mln zł.
Przetarg dotyczył zakupu przestrzeni reklamowej na zewnętrznych nośnikach typu outdoor na potrzeby kampanii informacyjnych dotyczących działań realizowanych przez ten resort.
Oferty w nim złożyły dwie firmy: Media Group (z ceną 961,3 tys. zł) i Street Media (z ceną 1,78 mln zł). Budżet resortu na zaplanowane do końca tego roku działania wynosi blisko 1,45 mln zł.
Resort do współpracy wybrał firmę Street Media, która będzie odpowiadać za zakup nośników reklamy zewnętrznych do konkretnych kampanii ministerstwa realizowanych w okresie umowy - ta ma zostać zawarta do 15 grudnia br.
Każda kampania będzie mogła obejmować zakup takich nośników, jak billboardy, citylighty, przyczepki reklamowe, siatki wielkoformatowe oraz digital outdoor w sieci Media Markt.
Dołącz do dyskusji: Street Media zwycięzcą przetargu Ministerstwa Rodziny