SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Streetcom po raz trzeci dla marki Smakowita

Agencja Streetcom trzeci raz realizuje kampanię product seeding dla "Smakowita 4 ziarna".

Kampanię poprzedziła szczegółowa analiza grupy docelowej i precyzyjna rekrutacja.  W efekcie wybrano 3000 daily influencerów: kobiet i mężczyzn, singli i z rodzinami, którzy dbają o smaczne i pełnowartościowe odżywanie.

Efekty wdrażanych działań są spodziewane na przełomie listopada i grudnia. Celem akcji jest wygenerowanie opinii i ocen na temat produktu.

Ze strony marki Smakowita za kampanię odpowiada Rafał Golec, group brand manager i Pola Zawadzka, junior brand manager.

Ze strony Streetcom działania prowadzi Anna Wolańska-Moniuszko, account manager.

Dołącz do dyskusji: Streetcom po raz trzeci dla marki Smakowita

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
elo
Streetcom to żena.
odpowiedź