“Streetmag” - nowy magazyn o sztuce i modzie ulicy
We wtorek 7 czerwca br. na rynku ukaże się “Streetmag”, dwumiesięcznik poświęcony sztuce i modzie ulicy. Jego wydawcą jest firma Street Promotion
Magazyn skierowany jest do młodych ludzi, którzy interesują się tematyką sztuki i mody miejskiej. Znaleźć w nim będzie można teksty i sesje poświęcone modzie, kulturze, muzyce i sportowi.
Zespół redakcyjny “Streetmagu” tworzą redaktorzy i dziennikarze związani z takimi tytułami jak “Aktivist”, “Hiro”, “Rzeczpospolita” i “Ślizg”. Redaktorem naczelnym dwumiesięcznika został Piotr Dziewulski.
„Streetmag” liczyć będzie 72 strony i drukowany będzie początkowo w nakładzie 10 tys. egz. Tytuł będzie dostępny za darmo w wybranych sklepach i kawiarniach w sześciu miastach: Warszawa, Kraków, Poznań, Wrocław, Łódź i Trójmiasto.
Dwumiesięcznik posiada także stronę internetową streeters.pl, która będzie pełniła rolę promocyjną magazynu. Promocja „Street Maga” odbywać się będzie również poprzez eventy, akcje mailingowe oraz patronaty nad imprezami sportowymi, ulicznymi i modowymi.
Dołącz do dyskusji: “Streetmag” - nowy magazyn o sztuce i modzie ulicy