Struś na siłowni w nowej reklamie Biedronki (wideo)
Bohaterem drugiego wizerunkowego spotu reklamującego niskie ceny w sklepach Biedronka (Jeronimo Martins Polska) jest struś ćwiczący na siłowni. Całą kampanię przygotowały firmy Duda Polska i MEC.
W nowej reklamie Biedronki struś okazuje się jednym z ćwiczących na siłowni. Instruktorka widząc, że ma ustawiony zbyt wolne tempo na bieżni, podkręca je, co wyraźnie cieszy strusia. Podsumowuje to hasło „Nic nie zaskoczy tego, kto widział niskie ceny w Biedronce”.
Bohaterem poprzedniego spotu z tej kampanii był jeleń tańczący za kierownicą samochodu (obejrzyj to).
- Kampania powstała z myślą podkreślenia faktu, iż w Biedronce można znaleźć produkty w najniższych cenach. Zależało nam na tym, aby w widoczny i zauważalny dla klientów sposób wyróżnić się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku reklamowym - dlatego właśnie w spotach głównymi bohaterami są abstrakcyjne postaci - wyjaśniło portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Jeronimo Martins Polska.
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (kanały TVP, TVN i Polsatu), kinach, prasie (m.in. „Fakt”, „Gazeta Wyborcza”, „Newsweek”, „Viva! ”, „Party”), internecie (serwis nicniezaskoczy.biedronka.pl, reklamy m.in. na WP.pl, Gazeta.pl, Onet.pl, o2.pl), na outdoorze (billboardy) oraz w samych sklepach Biedronka.
Kreację kampanii przygotował agencja Duda Polska, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Struś na siłowni w nowej reklamie Biedronki (wideo)