SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Super Bowl 2016: obejrzyj wszystkie reklamy (wideo)

Finał Super Bowl był w USA nie tylko największym wydarzeniem dla branży sportowej, ale także reklamowej. Z tegorocznej imprezy zrezygnowało kilka największych marek, pojawili się też debiutanci. Prezentujemy wszystkie spoty wyemitowane przy transmisji meczu.

Według danych firmy Nielsen, tegoroczny 50 finał ligi NFL oglądało w telewizji 49 proc. spośród 111,9 mln amerykańskich gospodarstw wyposażonych w odbiorniki telewizyjne. Jest to drugi najlepszy wynik w historii tego wydarzenia. Dotychczasowy rekord należał do Super Bowl rozegranego w 2015 roku, który zobaczyło 114,4 mln osób.

Stacja CBS, która w tym roku transmitowała finał ligi NFL szacuje, że ze sprzedaży reklam przy tym wydarzeniu zarobi w sumie ponad 377 mln dolarów.

Już jesienią ub.r. przedstawiciele CBS poinformowali, że prawie cały czas reklamowy przy transmisji został sprzedany - i to mimo zaporowej ceny: emisja 30-sekundowego spotu kosztowała w tym roku 5 mln dolarów. Jednak reklamodawcy nie wystraszyli się rekordowych kosztów wyśrubowanych przez CBS. Według ekspertów wypowiadających się dla serwisu Wirtualnemedia.pl nie ma w tym nic dziwnego, a kolosalna popularność Super Bowl nie wynika tylko z tego, że w jednym czasie można trafić z komunikatem do setek milionów ludzi na świecie.


Poniżej pełna lista spotów zaprezentowanych przy transmisji z Super Bowl 2016


Acura: „What He Said”
Agencja: Mullen Lowe


Advil: "Distant Memory"
Agencja: Grey New York


Avocados From Mexico: “Avos in Space”
Agencja: GSD&M


Amazon: „Baldwin Bowl Party”
Agencja: Leo Burnett Toronto


Apartments.com: „Moving Day”
Agencja: Rubin Postaer and Associates


Audi: „Commander”
Agencja: Venables Bell & Partners


AstraZeneca: "Envy"
Agencja: BGB Group


AXE: „Find Your Magic”
Agencja: 72andSunny Amsterdam


Bai: „Horse Whisperer”
Agencja: Barton F. Graf

Reszta spotów na dalszych podstronach

Dołącz do dyskusji: Super Bowl 2016: obejrzyj wszystkie reklamy (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Neo
Uczta dla oka, rewelacja, prawdziwa sztuka.
0 0
odpowiedź
User
Mac
W tym roku raczej słabo, parę rodzynków, ale poziom niski.
0 0
odpowiedź