Supermoce reklamują wełnę Rockwool (wideo)
Pod hasłem „Wybierz dobrze. Wybierz Rockwool” rozpoczęła się kampania reklamowa skalnej wełny mineralnej Rockwool. Akcja obejmuje telewizję, radio, prasę, internet oraz outdoor.
Bohaterką kampanii reklamowej Rockwool jest dziewczynka, która wraz ze swoim tatą przedstawia korzyści, jakie niesie zastosowanie skalnej wełny mineralnej tej marki podczas budowania bądź ocieplania domu. Oboje przekonują, że dzięki temu budynek zyskuje nowe supermoce.
- To bezsprzecznie największa, masowa kampania reklamowa w naszej historii. Skierowana jest przede wszystkim do klientów indywidualnych, planujących budowę lub remont domu - opisuje Łukasz Glapa, Dyrektor Marketingu w Rockwool Polska.
Akcja - zaplanowana na kilka miesięcy - obejmuje telewizję (m.in. TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVN24, Discovery Channel, National Geographic, BBC Knowledge, TV Puls), radio, prasę, internet (m.in. serwisy społecznościowe i portale wideo), outdoor (billboardy w całym kraju). Reklamom towarzyszą promocje sprzedażowe, które potrwają do jesieni.
Kreację kampanii i spoty telewizyjne przygotowała niemiecka agencja Jung von Matt, za materiały BTL i promocje odpowiada agencja Albedo Marketing, a aktywności w mediach społecznościowych i public relations realizuje agencja Toolbox Creative Communications.
Dołącz do dyskusji: Supermoce reklamują wełnę Rockwool (wideo)