Suzuki promuje model S-CROSS Hybrid kampanią „Wejdź w nowy wymiar”
Ruszyła nowa kampania samochodów hybrydowych Suzuki. Kreatywną adaptację reklamy centralnej przygotowała agencja CU Communication Unlimited.
Kampania promuje Suzuki S-CROSS z napędem hybrydowym, który jest „Wszechstronnym i bogato wyposażonym SUV- em”. Hasło kampanii brzmi „Wejdź w nowy wymiar”.
Suzuki promowane w telewizji i internecie
Reklama emitowana jest w głównych i tematycznych kanałach TVN, Polsat i TVP, a także w internecie i mediach społecznościowych. Zakupem mediów na zlecenie CU zajął się dom mediowy Value Media.
CU Communication Unlimited współpracuje Suzuki Motor Poland od 2014 roku. Agencja w ramach strategii marki realizuje dla Suzuki kampanie w Internecie, prasie, TV i radiu oraz prowadzi działania outdoorowe. Odpowiada za prowadzenie działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych. Obsługuje również sieć dealerską Suzuki w zakresie komunikacji, w tym zakupie mediów. Agencja jest odpowiedzialna także za wdrożenie nowego standardu salonów sieci dealerskiej Suzuki Motor Poland. Suzuki, kampania reklamowa, CU Communication Unlimited
Dołącz do dyskusji: Suzuki promuje model S-CROSS Hybrid kampanią „Wejdź w nowy wymiar”