1,19 mln widzów „Świata według Kiepskich”. Polsat przegrał z konkurencją
Nowe odcinki serialu „Świat według Kiepskich” oglądało średnio 1,19 mln widzów. Polsat w paśmie emisji produkcji zajął ostatnie miejsce wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i trzecie w 16-49.
Wiosenny sezon „Świata według Kiepskich” na antenie Polsatu pokazywany był w środy o godz. 20.05, w okresie od 6 marca do 22 maja br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że trzy premierowe odcinki oglądało średnio 1,19 mln widzów. Przełożyło się to na 7,95 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,85 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,88 proc. w grupie 16-59.
W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się drugi odcinek serialu. Oglądało go 1,33 mln osób.
Dla porównania, jesienny sezon „Świata według Kiepskich” odcinkach śledziło 1,16 mln widzów. Przełożyło się to na 7,74 proc. udziału w 4+, 9,92 proc. w 16-49 oraz 9,43 proc. w 16-59. Rok temu wiosną stacja nie emitowała premierowych odcinków sitcomu.
Polsat w paśmie emisji „Świata według Kiepskich” zajął czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. W tym czasie liderem wśród czterech głównych stacji była TVP2, która emitowała popularny serial „Barwy szczęścia”, co przekładało się na 15,82 proc. udziału. Na drugim miejscu uplasował się TVN (gł. „Na Wspólnej”; 12,67 proc.), a na trzecim - TVP1 (gł. „Prognoza pogody” i „Alarm!”; 8,20 proc.).
Z kolei w grupach 16-49 i 16-59 Polsat zajął miejsce trzecie.
Wpływy reklamowe wokół jesiennej edycji produkcji wyniosły 11,35 mln zł. Dla porównania, jesienią ub.r. „Świat według Kiepskich” zarobił 12,01 mln zł z reklam (dane cennikowe, bez rabatów).
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 10,23 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,19 mln widzów „Świata według Kiepskich”. Polsat przegrał z konkurencją