„Szkło kontaktowe” zyskało 250 tys. widzów. TVN24 nie daje szans TVP Info i Polsat News
Program „Szkło kontaktowe” w bieżącym roku ogląda średnio 672 tys. osób, o 249 tys. widzów więcej niż rok temu. TVN24 w czasie jej emisji pokonuje konkurencyjne stacje: TVP Info i Polsat News.
Średnia widownia „Szkła kontaktowego” w okresie od 1 stycznia do 12 kwietnia 2016 roku wyniosła 672 tys. osób. Przełożyło się to na 5,45 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 1,83 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Program emitowany jest na antenie TVN24 codziennie o godz. 22.00.
Najchętniej oglądany odcinek programu w analizowanym okresie wyemitowano 9 marca br. Zainteresował on 869 tys. widzów.
Trzy topowe odcinki „Szkła kontaktowego”
Data | Start | Koniec | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |||
09-03-2016 | 22:00 | 22:55 | 869 078 | 7,60% |
02-03-2016 | 22:00 | 22:55 | 854 746 | 7,32% |
13-01-2016 | 22:00 | 22:55 | 842 512 | 6,99% |
W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej program zyskał 249 tys. osób. W okresie od 1 stycznia do 12 kwietnia ub.r. „Szkło kontaktowe” oglądało bowiem 423 tys. widzów, a jego udział plasował się odpowiednio na poziomie 3,42 proc. oraz 1,70 proc.
TVN24 w paśmie nadawania codziennej audycji wygrywa walkę o widza ze stacją TVP Info, która w tym czasie notuje 2,73 proc. udziału. Nadawała ona w tym czasie głównie „Panoramę dnia”, a ostatnio „W tyle wizji”. Zdecydowanie słabiej od TVN24 radzi sobie też Polsat News - ma tylko 0,69 proc. (przypomnijmy, że od 7 marca br. stacja w tym paśmie emituje wieczorne wydanie „Wydarzeń”, które śledzi 118 tys. osób, a wcześniej „Dzień Wydarzeń”).
Taka sama jest kolejność wśród widzów w grupie komercyjnej, ale przewaga TVN24 nad TVP Info jest tutaj mniejsza.
Oglądalność magazynu na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVN24 - Szkło kontaktowe | 672 231 | 5,45% | 1,83% |
TVP Info | 337 296 | 2,73% | 1,22% |
Polsat News | 85 640 | 0,69% | 0,57% |
„Szkło kontraktowe” nadawane jest w TVN24 od 2005 roku. Wśród gospodarzy i komentatorów programu są: Grzegorz Miecugow, Tomasz Sianecki, Wojciech Zimiński, Artur Andrus, Krzysztof Daukszewicz, Marek Przybylik, Grzegorz Markowski, Maria Czubaszek, a 3 kwietnia br. do prowadzenia audycji po kilku latach przerwy powrócił Kamil Dąbrowa (więcej na ten temat).
Dodajmy, że w marcu br. udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 3,69 proc.
Dołącz do dyskusji: „Szkło kontaktowe” zyskało 250 tys. widzów. TVN24 nie daje szans TVP Info i Polsat News
Nie oglądam programu „Szkło kontaktowe” w TVN 24 ponieważ wszystkie osoby występujące w tym programie śmieją się tylko z PISu. Śmianie się non stop tylko z jednej partii politycznej jest nudne.
Czy wyborcy PO i .NOWOCZESNEJ nie potrafią śmiać się z samych siebie ?