SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

T-Mobile Polska zwalnia dyrektorów marketingu i sprzedaży detalicznej

T-Mobile Polska żegna się z pełniącymi funkcje dyrektorskie w segmencie detalicznym Wojciechem Pronobisem, Piotrem Chrząszczem, Christopherem Paskiem i Michałem Piotrowskim. Uzasadnia to spłaszczeniem struktury menedżerskiej.

Jak poinformował serwis Rpkom.pl, Wojciech Pronobis, Piotr Chrząszcz, Christopher Pasek i Michał Piotrowski o likwidacji ich funkcji zostali powiadomieni w połowie tego tygodnia.

Wojciech Pronobis pracował w T-Mobile Polska od półtora roku jako dyrektora marketingu segmentu post-paid. Wcześniej pełnił funkcje menedżerskie i dyrektorskie w zakresie marketingu m.in. w Prudential Polska, PZU i Orange Polska.

Piotr Chrząszcz był w T-Mobile dyrektorem departamentu kanałów sprzedaży przez cztery lata. Wcześniej pełnił w firmie funkcje m.in. dyrektora CRM i dyrektora obsługi klientów. Pracował w niej od ponad 15 lat.

Christopher Pasek pełnił funkcję dyrektora rozwoju oferty i strategii cenowej, natomiast Michał Piotrowski - dyrektora departamentu kontaktu z klientem.

Przypomnijmy, że jesienią ub.r. wraz z odchodzącym z T-Mobile prezesem Miroslavem Rakowskim z firmą pożegnał się Grzegorz Bors, członek zarządu kierujący pionem detalicznym. Obowiązki prezesa przejął wtedy Zacharias Piperidis (więcej o tym).

Dołącz do dyskusji: T-Mobile Polska zwalnia dyrektorów marketingu i sprzedaży detalicznej

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
"Uzasadnia to spłaszczeniem struktury menedżerskiej." Czyli tłumacząc na język polski - jeszcze więcej pracy dla pozostałych za jeszcze mniejsze pieniądze.
odpowiedź
User
cezek
Pewnie to oni odpowiadają za propozycję podwyżki o 5 PLN za abonament w tamtym roku, dzięki czemu firmę pożegnało sporo osób (w tym ja). Mieli jeszcze na tyle tupetu by napisać, jak mi się nie podoba to mogę się wynosić.
odpowiedź
User
Dr Ząb
Słuszna decyzja. Miałka komunikacja, wszyscy psioczą na Play ale przynajmniej tam widać jakąś świeżość w reklamach, a nie grzanie Lewandowskiego do upadłego.
odpowiedź