TVP zrealizuje kolejne dwa sezony „Tak to leciało!”, program będzie nagrywany wiosną
Telewizja Polska i Endemol Shine Polska wiosną 2023 roku wyprodukują dwa kolejne sezony reaktywowanego programu „Tak to leciało”, który ponownie poprowadzą Sławomir Zapała i "Kajra" - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtalnemedia.pl. 11. odsłona produkcji ma trafić do TVP2 we wiosennej ramówce.
„Tak to leciało!” to polska wersja formatu „Don’t forget the lyrics”. W programie zadaniem uczestników jest odgadywanie brakujących słów piosenek, których melodię słyszą. Pierwsze dziewięć edycji show TVP2 emitowała od wiosny 2008 roku do wiosny 2012 roku, program prowadził Maciej Miecznikowski.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Jesienią br. „Tak to leciało!” powróciło do oferty stacji, gospodarzami programu zostali Sławomir Zapała i Magdalena „Kajra” Kajrowicz. 11. odsłona produkcji ma trafić do TVP2 wiosną 2022 roku.
Będzie 12 i 13 sezon „Tak to leciało!”, trwają castingi
Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, Telewizja Polska - wraz z Endemol Shine Polska (producentem „Tak to leciało!”) - ma w planach realizację kolejnych dwóch edycji show. 12 i 13 sezon „Tak to leciało!” ponownie poprowadzą Sławomir Zapała i „Kajra”.
Zdjęcia do programu mają być realizowane wiosną przyszłego roku.
Aktualnie trwają poszukiwania uczestników do kolejnych edycji programu „Tak to leciało”. Aby wziąć udział w castingu, należy wysłać formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie endemolshine.pl.
- Jeśli śpiew to Twoja pasja, śpiewasz zawsze i wszędzie, kochasz polskie piosenki i zawsze znasz ich słowa to program właśnie dla Ciebie! Weź udział w Tak to leciało i zgarnij kasę! - informuje Endemol Shine Polska.
Dwójka teleturniej „Tak to leciało!” po powrocie na antenę pokazywała w niedziele o godz. 16.15, w okresie od 4 września do 20 listopada br. Średnia oglądalność premierowych odcinków dziewiątego sezonu programu wyniosła 1,07 mln widzów, co przełożyło się na 10,62 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 7,62 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,65 proc. w grupie 16-59.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 7,86 proc.
Dołącz do dyskusji: TVP zrealizuje kolejne dwa sezony „Tak to leciało!”, program będzie nagrywany wiosną