"Tak to leciało!" wygrało tylko z Polsatem
Pierwsza edycja teleturnieju "Tak to leciało!", której emisję TVP 2zakończyła w niedzielę, miała w swoim paśmie więcej widzów niżPolsat, ale przegrywała z TVP 1 i TVN. Program był bardziejpopularny niż propozycje Dwójki nadawane o tej samej porze w ub.r.
Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl wynika, iż emitowany w niedziele o 19.10 showprzyciągał co tydzień średnio 2,93 mln widzów, co dało stacjiudział w rynku na poziomie 21,63 proc. w grupie 4+ i 21,51 proc. wgrupie 16-49. Rok temu Dwójka miała w tym paśmie 2,29 mlnoglądających i odpowiednio 16,72 proc. i 14,35 proc. udziału.
Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Data | AMR | SHR % | SHR% |
09-03-2008 | 3 087 810 | 19,98% | 19,69% |
16-03-2008 | 3 389 573 | 21,48% | 20,31% |
23-03-2008 | 4 114 550 | 28,57% | 28,82% |
30-03-2008 | 2 859 265 | 20,07% | 20,03% |
06-04-2008 | 3 195 539 | 21,91% | 22,41% |
13-04-2008 | 3 115 678 | 23,39% | 23,54% |
20-04-2008 | 3 578 856 | 25,24% | 25,90% |
27-04-2008 | 2 505 297 | 20,10% | 19,70% |
04-05-2008 | 2 968 217 | 21,97% | 23,00% |
11-05-2008 | 2 354 536 | 20,26% | 21,65% |
18-05-2008 | 2 871 564 | 21,53% | 19,20% |
25-05-2008 | 3 121 359 | 24,92% | 23,85% |
08-06-2008 | 1 772 536 | 14,43% | 14,16% |
15-06-2008 | 2 072 207 | 17,40% | 17,32% |
średnia | 2 934080 | 21,63% | 21,51% |
W paśmie nadawania "Tak to leciało!" TVP 2 znalazła się na trzecimmiejscu wśród czterech głównych stacji telewizyjnych. Liderem byławtedy Jedynka, emitująca "Wieczorynkę", "Wiadomości" i "Sport" -programy te wybierało 3,45 mln osób. Na drugiej pozycji znalazłasię TVN ("Fakty", "Sport", "Pogoda" i "Uwaga!"; 2,99 mln). Za TVP 2był natomiast Polsat ("Wydarzenia", "Sport", "Pogoda" i "Daleko odnoszy"; 1,58 mln).
Wszyscy 4+ | ||
Stacja | AMR | SHR% |
TVP 1 | 3 449 866 | 25,43% |
TVN | 2 987 256 | 22,02% |
TVP 2 - Tak to leciało! | 2 934080 | 21,63% |
Polsat | 1 578 045 | 11,63% |
Na reklamach nadawanych wokół programu stacja zarobiła w sumie 3,39mln zł, (dane cennikowe nie uwzględniające rabatów).
"Tak to leciało!" najchętniej oglądały kobiety, widzowie powyżej45. roku życia, mieszkańcy wsi i osoby z wykształceniempodstawowym.
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 40,52% | 84 |
Kobiety | 59,48% | 115 | |
Wiek | 4- 9 | 3,30% | 53 |
10- 15 | 6,03% | 80 | |
16 - 19 | 3,94% | 64 | |
20 - 24 | 4,48% | 51 | |
25 - 29 | 5,31% | 62 | |
30 - 34 | 5,91% | 75 | |
35 - 39 | 6,07% | 90 | |
40 - 44 | 6,44% | 98 | |
45 - 49 | 8,58% | 111 | |
50 - 54 | 12,76% | 155 | |
55 - 59 | 9,86% | 137 | |
60+ | 27,33% | 149 | |
Wlk.miasta | Wieś | 46,58% | 121 |
< 50 tys. | 21,07% | 89 | |
50-100 tys. | 8,47% | 94 | |
100-200 tys. | 6,79% | 85 | |
> 200 tys. | 17,09% | 82 | |
Zawód | Top management | 4,70% | 57 |
Pracownicy szczebla średniego | 11,59% | 86 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 21,62% | 110 | |
Emeryci | 38,70% | 150 | |
Inne | 23,39% | 71 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 53,65% | 122 |
Średnie | 28,87% | 96 | |
Wyższe | 8,15% | 68 | |
Inne | 9,33% | 68 |
Jesienią TVP 2 pokaże kolejny sezon teleturnieju "Tak to leciało!".Show dla Dwójki produkuje firma Mastiff Media Polska.
Dołącz do dyskusji: "Tak to leciało!" wygrało tylko z Polsatem