Telefonia Dialog w 2009 - założenia strategii
Rada Nadzorcza Telefonii Dialog pozytywnie zaopiniowała strategięfirmy na lata 2009 - 2015, biznes plan oraz budżet na rok 2009 r..Strategia zakłada m.in. wprowadzenie Dialogu na GPW i selektywneprzejęcia spółek z branży.
"Przyjęta strategia opiera się na następujących filarach:modernizacja sieci, pakietyzacja oferty, oferta dla klientówbiznesowych oraz selektywne akwizycje. Zakłada na rok 2015 300 tys.klientów telefonii stacjonarnej i 276 tys. klientówszerokopasmowego internetu - na własnej infrastrukturze, 134 tys.klientów telefonii komórkowej i 165 tys. odbiorców IPTV" - czytamyw komunikacie.
Na koniec 2009 r. Dialog chce mieć 330 tysięcy linii dzwoniącychna własnej infrastrukturze, 200 tysięcy linii WLR, 159 tysięcyabonentów szerokopasmowego internetu. Operator planuje dynamicznyrozwój IPTV - jednej z tych nowoczesnych usług, która już dziśzyskała uznanie klientów. Dialog oczekuje zwiększenia ich liczby do15 tysięcy na koniec roku.
Przedstawiona już wcześniej strategia zakłada m.in. pozyskanieśrodków z giełdy. W październiku zeszłego roku prezes PiotrMazurkiewicz informował, że Dialog w ciągu 6 lat przeznaczy nainwestycje 1,2 mld zł, w tym 150 mln zł, które planuje pozyskaćdzięki ofercie publicznej. Oferta mogłaby być przeprowadzona w 2009r., ale może być również przełożona na później.
W czwartek UOKiK ukarał Dialog karą finansową za stosowanieniekorzystnych dla konsumentów klauzul w umowach. Rzecznik spółkiAlicja Giedroyć poinformowała ISB, że spółka już w listopadziezastosowała się do wytycznych UOKiK i odwoła się od kary.
Dołącz do dyskusji: Telefonia Dialog w 2009 - założenia strategii