Telewizja napędzi tegoroczny wzrost nakładów na reklamę w Wlk. Bryt.
W bieżącym roku wydatki na reklamę w Wielkiej Brytanii zwiększą się w porównaniu z rokiem 2009 o 3,3 proc., do 14,98 miliarda funtów.
Taką prognozę przedstawia najnowszy raport przygotowany przez organizację World Advertising Research Center (WARC) dla brytyjskiego stowarzyszenia Advertising Association (AA).
Do wzrostu najbardziej ma przyczynić się telewizja, w przypadku której wydatki na reklamę mają wzrosnąć o 9,1 proc. Tymczasem dla reklamy internetowej prognozowany jest wzrost o 7,7 proc.
Z raportu wynika również, że po sześciu kolejnych kwartałach spadku, w pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku nakłady na reklamę na Wyspach zwiększyły się o 3,4 proc.
Najwyższy wzrost zanotowała reklama out-of-home (o 14,6 proc.), a następnie telewizja (o 9,8 proc.), internet (o 9,2 proc.), radio (o 8,7 proc.) i kino (o 3 proc.). Za to w przypadku prasy wydatki reklamowe poszły w dół o 2,9 proc.
Dołącz do dyskusji: Telewizja napędzi tegoroczny wzrost nakładów na reklamę w Wlk. Bryt.