SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Telewizyjna premiera NTT Corrino

Ruszyła pierwsza telewizyjna kampania reklamowa marki NTT Corrino, notebook'ów produkowanych przez warszawską spółkę NTT System S.A. Kampania zostanie przeprowadzona w dwóch etapach i potrwa do końca listopada.

Pierwszy etap kampanii zaplanowany został na okres od 24 do 30 października.

W tym czasie spot reklamowy będzie emitowany w następujących stacjach telewizyjnych: Discovery, Discovery Science, Discovery Civilisation, TVN7, TVN 24, TVN Turbo, TVN Style, TV 4, Animal Planet oraz Polsat.

W drugim etapie, od 15 do 30 listopada, zakres kampanii zostanie poszerzony o TVN i regionalne stacje telewizji publicznej.

Kampania reklamowa prowadzona jest wspólnie z firmą Intel. Nad jej przebiegiem czuwa warszawska agencja Lemon Group.

Cel kampanii: wsparcie reklamowe dla notebook'ów marki NTT Corrino
Klient: NTT System S.A.
Przedstawiciel klienta: Tomasz Rajca
Agencja: Lemon Group
Przedstawiciel agencji: Adrian Rutecki
Media: TV
Czas trwania: październik - listopad 2007 r.

Dołącz do dyskusji: Telewizyjna premiera NTT Corrino

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl