Teresa Biernacka dyrektorem kreatywnym Adwertajzing
Teresa Biernacka rozpoczęła pracę jako dyrektor kreatywny agencji reklamowej Adwertajzing. Ostatnio zajmowała takie stanowisko w agencji McCann Erickson.
Jako dyrektor kreatywny agencji reklamowej Adwertajzing Teresa Biernacka nadzoruje pracę działu kreacji i realizowanie projektów, w szczególności dla klientów z sektora FMCG, bankowości i farmacji. Przejęła te obowiązki od szefów firmy Lecha Króla i Tomasza Brożyny, którzy skupią się obecnie na jej prowadzeniu.
Pracę w branży reklamowej Biernacka rozpoczęła w 1997 roku w agencji Leo Burnett - najpierw jako senior copywriter, a od 2005 roku jako creative group head. W kwietniu 2008 roku przeszła do agencji McCann Erickson, obejmując stanowisko dyrektora kreatywnego.
Dołącz do dyskusji: Teresa Biernacka dyrektorem kreatywnym Adwertajzing