Tomasz Kot jako hipnotyzer w kampanii Netii (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca nową promocję Netii. W akcji bierze udział aktor Tomasz Kot, wcielając się w rolę hipnotyzera.
W ramach startującej właśnie "Hipnotyzującej promocji" wszyscy nowi i przedłużający umowy klienci Netii wybierając kontrakt na 24 miesiące, przez pierwsze pół roku za internet zapłacą 1 zł miesięcznie, a za pakiet internet+telefon - 2 zł miesięcznie. Usługi można też poszerzyć o mobilny internet na dotychczasowych warunkach. Promocję wspiera kampania reklamowa, w której Tomasz Kot wciela się w rolę hipnotyzera przypominającego słynnego Kaszpirowskiego i przedstawia nową ofertę. Aktor brał udział w dwóch poprzednich kampaniach Netii, w pierwszej (wspólnie z Piotrem Adamczykiem i Magdaleną Różczką) odgrywając polityk, a w drugiej - ojca rodziny Romów.
Akcja reklamowa rusza obecnie w prasie, a od 1 października
będzie prowadzona w telewizji (spoty 45-, 30- i 15-sekundowe),
radiu (spoty 30- i 15-sekundowe) oraz internecie (bannery na
szerokozasięgowych portalach oraz plikacje do pobrania: wygaszasz
ekranu i program do tworzenia "osobistych" filmów z
hipnotyzerem).
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa
Brasil, a planowaniem mediów zajął się dom mediowy
ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Kot jako hipnotyzer w kampanii Netii (wideo)