SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tomasz Kot jako hipnotyzer w kampanii Netii (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca nową promocję Netii. W akcji bierze udział aktor Tomasz Kot, wcielając się w rolę hipnotyzera.

W ramach startującej właśnie "Hipnotyzującej promocji" wszyscy nowi i przedłużający umowy klienci Netii wybierając kontrakt na 24 miesiące, przez pierwsze pół roku za internet zapłacą 1 zł miesięcznie, a za pakiet internet+telefon - 2 zł miesięcznie. Usługi można też poszerzyć o mobilny internet na dotychczasowych warunkach. Promocję wspiera kampania reklamowa, w której Tomasz Kot wciela się w rolę hipnotyzera przypominającego słynnego Kaszpirowskiego i przedstawia nową ofertę. Aktor brał udział w dwóch poprzednich kampaniach Netii, w pierwszej (wspólnie z Piotrem Adamczykiem i Magdaleną Różczką) odgrywając polityk, a w drugiej - ojca rodziny Romów.




Akcja reklamowa rusza obecnie w prasie, a od 1 października będzie prowadzona w telewizji (spoty 45-, 30- i 15-sekundowe), radiu (spoty 30- i 15-sekundowe) oraz internecie (bannery na szerokozasięgowych portalach oraz plikacje do pobrania: wygaszasz ekranu i program do tworzenia "osobistych" filmów z hipnotyzerem).

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Brasil, a planowaniem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.

Dołącz do dyskusji: Tomasz Kot jako hipnotyzer w kampanii Netii (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl