Tomasz Parfienowicz: z Viacomu na dyrektora strategii Discovery
Tomasz Parfienowicz, dotąd związany z Viacom International Media Networks, z początkiem kwietnia br. obejmie nowo utworzone stanowisko strategy directora w Discovery Networks.
Parfienowicz będzie odpowiadał za analizę i planowanie związane z rozwojem strategicznym oferty firmy na 109 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, Bliskiego Wschodu i Afryki. Będzie podlegał bezpośrednio Rafałowi Ogrodnikowi, vice presidentowi i CFO Discovery Networks CEEMEA.
Tomasz Parfienowicz od 2011 roku związany był z polskim oddziałem Viacom International Media Networks, gdzie odpowiadał za rozwój i realizację strategii firmy, monetyzację kontentu oraz sprzedaż reklam. Pełnił tam m.in. takie funkcje jak senior director ad sales CDS & corporate strategy oraz kierownik ds. strategii.
Wcześniej Parfienowicz pracował w Deloitte Business Consulting. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Parfienowicz: z Viacomu na dyrektora strategii Discovery