Tomasz Stanek: z ZenithOptimedia Group do Carat Polska
Tomasz Stanek objął funkcję communication managera w domu mediowym Carat Polska (należącym do Dentsu Aegis Network Polska). Wcześniej pracował m.in. w ZenithOptimedia Group, Mastermind i CR Media Consulting.
W Carat Polska Tomasz Stanek będzie odpowiedzialny za tworzenie koncepcji komunikacji, działań promocyjnych oraz strategię i realizację kampanii dla kaw i cukierków z portfolio Mondelez Polska (czyli m.in. marek Jacobs, Oreo, Delicje, Halls).
Przez ostatnie 3,5 roku Stanek był media managerem w ZenithOptimedia Group, a wcześniej pełnił w tej firmie funkcję media plannera / buyera. Ponadto pracował jako media manager w Mastermind i jako media planner / buyer w CR Media Consulting.
Z branżą domów mediowy jest związany do 10 lat. Realizował projekty m.in. dla Grupy Żywiec, Orlenu, Warner Bros, Netii oraz Polskiej Grupy Energetycznej.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Stanek: z ZenithOptimedia Group do Carat Polska