Tomasz Szymański za Michała Tyszkę kierownikiem działu traffic w Ad-Vice
Tomasz Szymański objął funkcję kierownika działu traffic w internetowej sieci reklamowej Ad-Vice. Poprzednio pracował w Goldbach Audience.
W Ad-Vice Szymański będzie odpowiadał za nadzór nad realizowanymi kampaniami, strategie nowych produktów technologicznych oraz rozwój działań reklamowych w mobile’u.
Na stanowisku kierownika działu traffic zastąpił Michała Tyszkę, który odszedł z Ad-Vice. Jego dalsze plany zawodowe nie są na razie znane.
Poprzednio Tomasz Szymański przez siedem lat był związany z siecią Goldbach Audience (do 2012 roku funkcjonującą jako ARBOmedia). Początkowo pełnił tam funkcję administratora serwisów, później jako traffic executive był odpowiedzialny za obsługę kampanii reklamowych w sieci biznesowej Bizonmedia, a po reorganizacji firmy zajmował się obsługą kampanii mobilnych.
Przy realizacji projektów reklamowych współpracował z największymi domami mediowymi.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Szymański za Michała Tyszkę kierownikiem działu traffic w Ad-Vice