SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tomorrow dla Olympus

Dwa projekty marketingowe realizować będzie w tym roku Tomorrow dlaOlympus. W związku z powstawaniem sieci sklepów partnerskichOlympus, agencja odpowiada za wizualizację w nich E-systemu. Po razdrugi przygotuje także kampanię wizerunkową dla dyktafonówcyfrowych.

Branding E-systemu
W ramach wizualizacji E-systemu w sklepach partnerskich OlympusTomorrow zaprojektowało elementy wystroju wnętrz: kasetony,materiały POS, naklejki na podłogę, gabloty, ścianki oraz banery.E-system to pierwszy na świecie system lustrzanek zaprojektowanychna potrzeby fotografii cyfrowej. Połączony jest z seriąspecjalistycznych szkoleń dla sprzedawców.

Agencja odpowiada również za koordynację produkcjiposzczególnych materiałów.

Dyktafony po raz drugi
W połowie października rozpocznie się kolejna kampania wizerunkowadyktafonów cyfrowych marki Olympus. Podobnie jak w roku ubiegłymTomorrow przygotowało kreację oraz zaplanowało media. Projektkierowany jest do studentów. Kampanię wzmacniać będą akcjeambientowe oraz działania PR.

Dołącz do dyskusji: Tomorrow dla Olympus

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl