1,11 mln widzów „Top model 9” w nowym paśmie. TVN liderem w grupie 16-49
Dziewiątą edycję programu „Top model” ogląda w TVN średnio 1,11 mln widzów. Show w porównaniu do poprzedniego sezonu ma mniej widzów, ale wyższy udział w grupie komercyjnej 16-49. TVN w czasie emisji formatu jest trzeci wśród wszystkich widzów i pierwszy w grupie 16-49.
TVN dziewiątą serię „Top model” pokazuje w nowym paśmie - w środy o godz. 21.30 (w poprzednich sezonach cykl był emitowany w poniedziałki o tej samej porze), począwszy od 2 września br.
Średnia oglądalność pierwszych trzech odcinków reality-show wyniosła 1,11 mln widzów. Przełożyło się to na 10,37 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 17,04 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,52 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej osób obejrzało drugi odcinek „Top model 9”. Zgromadził przed telewizorami 1,17 mln widzów.
Najnowsza edycja „Top model” notuje o 170 tys. osób niższą widownię niż emitowana rok temu w poniedziałkowe wieczory ósma odsłona formatu, ale ma wyższy udział w grupie 16-49. Wówczas po trzech odcinkach program gromadził 1,28 mln widzów, a jego udział w rynku wynosił odpowiednio 10,51 proc., 15,75 proc. oraz 12,67 proc.
W paśmie nadawania dziewiątej serii „Top model” TVN zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem jest TVP2 (8,08 proc. udziału), trzeci - Polsat (5,60 proc.), a czwarta - TVP1 (5,36 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN ma jeszcze większą przewagę nad swoimi głównymi konkurentami.
Oglądalność formatu na tle konkurencji (tabela)
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,11 mln widzów „Top model 9” w nowym paśmie. TVN liderem w grupie 16-49