Toshiba rozpoczyna kampanię wizerunkową
3 marca b.r. rozpoczęła się wizerunkowa kampania firmy Toshiba.
Realizowanym celem jest wzmocnienie wizerunku marki Toshiba jakolidera innowacji w branży technologicznej i informatycznej,podkreślając przy tym zaangażowanie w kategorii komputerówprzenośnych.
W kampanii wezmą udział ogólnopolskie i tematyczne stacjetelewizyjne, radiowe. Będzie również wykorzystana prasa - dziennikii magazyny. Spoty telewizyjne o długości: 60, 30 i 15 sekund, będąemitowane przez ponad miesiąc. W radiu pojawią się 3 kopie spotów30 sekundowych.
Dodatkowo, w przekazie reklamowym będzie wspierany notebookPortege R500 - jak dotąd najlżejszy notebook w portfolioToshiby.
Koncept kreacji prasowej i radiowej do sub-kampanii "zobaczwięcej" przygotował brytyjski Grey. Agencja przygotowała takżebrandingowy spot telewizyjny. Lokalizację kampanii przygotowały narynek polski agencje DSK, EuroRSCG i czeska Moravia.
Planowanie i zakup wszystkich mediów zrealizował dom mediowyMPG, z którym dział systemów komputerowych Toshiba współpracuje nastałe.
Dołącz do dyskusji: Toshiba rozpoczyna kampanię wizerunkową