Artegence wygrała przetarg na reklamowanie Totalizatora Sportowego w internecie
Agencja Artegence w efekcie wygranego przetargu zajmie się obsługą Totalizatora Sportowego w zakresie marketingu internetowego - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Z ustaleń Wirtualnemedia.pl wynika, że Artegence wygrała trwający od lipca br. przetarg dotyczący obsługi Totalizatora Sportowego w zakresie marketingu internetowego. Spółka na żadnym jego etapie nie udzielała informacji o liczbie i nazwach zaproszonych do niego agencji. Z dokumentów przetargowych wynikało jedynie, że do finalnych negocjacji miało być zaproszonych maksymalnie 5 firm.
Agencje już na etapie zgłaszania się do przetargu miały złożyć opracowanie kompleksowej strategii działań w internecie, których celem będzie zwiększanie liczby rejestracji w serwisie gier gry.lotto.pl oraz opracowanie kompleksowej strategii komunikacji w internecie dla marki Lotto przez pryzmat zaangażowania we wspieranie polskiego sportu i kultury.
Wybrana w przetargu agencja ma zająć się też opracowaniem strategii pozyskiwania i zarządzania bazą leadów, opracowaniem koncepcji rozwoju profili marki Lotto w wybranych mediach społecznościowych, koncepcją komunikacji debiutów Zdrapek w internecie z naciskiem na social media, content marketingiem, infleuncer marketingiem itp.
Ma też tworzyć reklamy internetowe, interaktywne strony, materiały wideo i treści do social mediów. Ma również odpowiadać za planowanie i zakup mediów w internecie (łącznie z performance marketingiem).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/totalizator-sportowy-na-reklamy-wydal-w-ub-r-131-7-mln-zl-najwiecej-na-kampanie-lotto ##
Z Artegence Totalizator będzie pracować przez rok. Nie wyklucza przedłużenia umowy o kolejne 12 miesięcy.
Dołącz do dyskusji: Artegence wygrała przetarg na reklamowanie Totalizatora Sportowego w internecie