TP: mniej abonentów neostrady, więcej klientów internetu mobilnego
W ub.r. liczba abonentów neostrady spadła poniżej 2 mln. Za to liczba klientów internetu mobilnego TP wzrosła o 41 proc.
Na koniec ub.r. Grupa TP miała dokładnie 2,286 mln abonentów internetu stacjonarnego, czyli minimalnie – o 0,5 proc. – więcej niż rok wcześniej. Za to liczba abonentów neostrady nieznacznie się zmniejszyła – o 4,8 proc., spadając poniżej poziomu 2 mln. Natomiast przybyło klientów internetu stacjonarnego Orange, a liczba użytkowników dostępu opartego na CDMA nawet się podwoiła.
Z kolei liczba abonentów internetu mobilnego – oferowanego przez Grupę TP pod markami Business Everywhere i Orange Free – zdecydowanie przekroczyła 500 tys. Ogółem na koniec ub.r. z takiego dostępu korzystało 41 proc. użytkowników więcej niż na koniec 2009 roku.
Grupa TP szacuje, że z oferowanego przez nią dostępu do internetu na koniec ub.r. korzystało 6,5 mln Polaków. Operator estymuje, że pod względem ilościowym miał 35 proc. udziału w rynku, a pod względem wartościowym – 44 proc.
Dołącz do dyskusji: TP: mniej abonentów neostrady, więcej klientów internetu mobilnego