Trasa koncertowa „Męskie Granie 2013” rusza w lipcu
13 lipca br. w Krakowie odbędzie się pierwszy z siedmiu koncertów zaplanowanych w ramach tegorocznej edycji trasy koncertowej „Męskie Granie”. Głównym sponsorem wydarzenia jest ponownie Grupa Żywiec, a partnerem strategicznym - radiowa Trójka.
Organizatorzy na razie nie zdradzają szczegółów tegorocznej trasy ani nazwisk największych gwiazd, które wystąpią na koncertach. Wszystkie niespodzianki mają zostać ujawnione 10 czerwca br. w audycji „W Tonacji Trojki” między 15.00 a 16.00 na antenie Programu 3 PR. Wtedy też zaprezentowany zostanie singiel promujący tegoroczną trasę koncertową.
W tym roku w ramach trasy „Męskie Granie” odbędzie się siedem koncertów: 13 lipca w Krakowie, 20 lipca w Chorzowie, 27 lipca we Wrocławiu, 3 sierpnia w Gdańsku, 10 sierpnia w Poznaniu, 17 sierpnia w Warszawie oraz 31 sierpnia w Żywcu.
Z kolei 25 maja br. wystartuje konkurs „Nowe Męskie Granie”. W ramach tego plebiscytu internauci zadecydują, którzy z grupy 31 początkujących artystów wystąpią podczas tegorocznej trasy koncertowej. Na faworytów będzie można głosować na profilu „Męskiego Grania” na Facebooku. Finaliści będą prezentowani w każdą sobotę około 16.15 na antenie radiowej Trójki.
W czerwcu br. ruszy także kampania reklamowa promująca tegoroczną edycję „Męskiego Grania”. W 2012 roku na reklamach pokazywano Katarzynę Nosowską, jego dyrektor artystyczną oraz artystów występujących w czasie kolejnych koncertów. Kampania była realizowana w rozgłośniach radiowych oraz na billboardach.
W ubiegłorocznej edycji wydarzenia można było usłyszeć ponad 50 wykonawców, byli wśród nich m.in.: Katarzyna Nosowska, Acid Drinkers, Brodka, Czesław Śpiewa, Hey, Leszek Możdżer, Marek Dyjak, Pogodno, Raz Dwa Trzy, Tomasz Stańko oraz Wojciech Waglewski.
Dołącz do dyskusji: Trasa koncertowa „Męskie Granie 2013” rusza w lipcu