276 tys. widzów „Troje pod przykrywką”. Czwórka przegrała z konkurencją
Pierwszy sezon serialu „Troje pod przykrywką” oglądało średnio 276 tys. widzów. Czwórka w czasie jego emisji przegrała walkę o widza z konkurencyjnymi kanałami TV Puls, TVN7 i TTV. Wpływy z reklam wyniosły 2,46 mln zł. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
„Troje pod przykrywką” na antenie Czwórki oglądać można było w okresie od 5 września do 26 listopada 2021 roku - początkowo w niedziele o 20.00, a następnie w piątki o 21.00. Średnia oglądalność pierwszego sezonu serialu wyniosła 276 tys. widzów, co przełożyło się na 2,09 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,56 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,04 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą widownię miał odcinek z 22 października. Śledziło go średnio 368 tys. osób.
Czwórka w czasie emisji nowej produkcji przegrała walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami. Kanał TV Puls w tym czasie miał 4,91 proc. udziału, TVN7 - 3,03 proc., a TTV - 2,17 proc.
Taka sama kolejność stacji była wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.
Wpływy z reklam emitowanych wokół premierowych odcinków serialu wyniosły 2,46 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Komedia akcji „Troje pod przykrywką” to autorski fabularny serial Czwórki. Tytułowi bohaterowie to oficer operacyjny Karolina Drzazga oraz bracia Marek i Staszek Gawlikowie. Jak czytamy w opisie „pracujący jako miejscy śmieciarze Gawlikowie dostaną drugą szansę od losu i w nietypowych okolicznościach rozpoczną pełną szalonych perypetii współpracę z tajną jednostką służb specjalnych”.
W rolach tytułowych występują Dagmara Bąk („Wataha”), Jędrzej Taranek („Ojciec Mateusz”) i Piotr Miazga („Ślepnąc od świateł”), a obok nich w zobaczymy m.in. Mirosława Kropielnickiego („Znaki”), Barbarę Jonak („Król”) i Dominika Rybiałka („Galeria”).
Za realizację projektu na zlecenie Czwórki odpowiada ATM Grupa.
Udział Czwórki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 3,64 proc.
Dołącz do dyskusji: 276 tys. widzów „Troje pod przykrywką”. Czwórka przegrała z konkurencją