SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TV Republika z nowym programem. Jak "W tyle wizji" i "Szkło kontaktowe"

W wieczornej ramówce Telewizji Republika pojawił się program „Piachem w tryby”. Gospodarze jego pierwszego wydania to Michał Rachoń, Łukasz Jankowski i Piotr Lisiewicz.

Michał Rachoń i Łukasz Jankowski w "Piaskiem w tryby", fot. screen z TV Republika Michał Rachoń i Łukasz Jankowski w

„Piachem w tryby” ma być podsumowaniem najważniejszych politycznych wydarzeń dnia. Program składa się z dwóch 20-minutowych części. Będzie emitowany od poniedziałku do czwartku o godz. 21.45.

W programie prowadzący (w pierwszym wydaniu Michał Rachoń, Łukasz Jankowski i Piotr Lisiewicz) żartobliwie, z dystansem komentują bieżące wydarzenia polityczne, pokazywane w krótkich fragmentach programów różnych nadawców. Podobną konwencję mają nadawane od wielu lat w TVN24 "Szkło kontaktowe", a także "W tyle wizji" obecne w poprzedniej odsłonie TVP Info. Z kolei Telewizja wPolsce.pl (Fratria) od połowy stycznia br. pokazuje “Politykę na deser”.

„Piachem w tryby” to kolejna nowość w wieczornej ramówce Telewizji Republika. Miesiąc temu na antenie pojawił się cykl „#RepublikaWieczór”, emitowany codziennie o godz. 22.30. Jego gospodarzem jest Adrian Borecki, do stycznia br. dziennikarz „Wiadomości” TVP. 

CZYTAJ TEŻ: Anna Popek w Telewizji Republika. Prowadzi codzienny cykl

Natomiast w połowie lutego program „Mówi się” Jacka Sobali przesunięto z godz. 21.25 na 21.45, a o 20 minut wcześniej niż poprzednio - „Codziennie *****burzę” prowadzoną przez Macieja Kożuszka.

Z kolei od drugiej połowy marca w piątki o godz. 20 można oglądać „Agorę Klarenbaha”. Adrian Klarenbach, w ostatnich latach związany z TVP Info i Polskim Radiem, prowadzi też w TV Republika przedpołudniowe programy „Po 9” i „Po 10”.

CZYTAJ TEŻ: TV Republika rozszerza zasięg w naziemnej telewizji cyfrowej

TV Republika ze wzrostem oglądalności i cen reklam

Według danych Nielsen Audience Measurement w lutym br. średnia widownia minutowa TV Republika wynosiła 182 435 osób, co dało 3,13 proc. udziału w rynku oglądalności (rok wcześniej udział stacji wyniósł 0,1 proc.). 

Po skokowym wzroście oglądalności Polsat Media już dwa razy mocno podniósł ceny reklam w stacji (pierwszym razem z 550 zł za spot do ponad 12 tys. zł). Ostatnia jak na razie podwyżka obowiązuje od początku marca. 

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

W 2022 roku Telewizja Republika zanotowała wzrost przychodów o 10,9 proc. do 19,53 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 228,1 do 33,8 tys. zł. Dodatnią rentowność osiągnęła dopiero drugi raz w swojej 10-letniej historii.


 

Dołącz do dyskusji: TV Republika z nowym programem. Jak "W tyle wizji" i "Szkło kontaktowe"

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bs77
Kolejne seanse nienawiści i poniżania w stylu TVPiS?
15 27
odpowiedź
User
sss
Musielby mi zapłacić za każdy obejarzany program co najmniej milion zł, aby włączył to g....
16 32
odpowiedź
User
xdd
Czy mozna dzwonic do studia?
4 2
odpowiedź