TVN Media brokerem reklamowym E-Sportu
Przez najbliższe trzy lata TVN będzie zajmować się sprzedażą oferty reklamowej kanału telewizyjnego E-Sport, nadawanego przez spółkę Astro.
Na mocy podpisanej umowy TVN Media będzie zajmować się planowaniem i sprzedażą czasu reklamowego oraz obsługą usług sponsorskich w E-Sporcie. Stacja ma zaczął nadawanie spotów 3 września.
E-Sport zostanie włączony do oferty Premium TV. - Zgodnie z zawartą umową Premium TV wypełni 100 proc. czasu reklamowego kanału E-sport TV spotami reklamowymi oraz zapewni obsługę usług sponsorskich dla ww. kanału - podała spółka Astro w komunikacie giełdowym.
Kanał E-Sport jest emitowany od marca ub.r. Pokazywane są w nim przede wszystkim relacje z najważniejszych imprez gamingowych (kanał ma prawa do transmisji z 11 turniejów DreamHack zaplanowanych w br.), a także programy publicystyczne (m.in. „The Borys Show”, w którym prowadzący zaprasza znanych gości ze środowiska e-sportu).
Wiosną ub.r. kanał pojawił się w ofertach sieci Vetra i Multimedia Polska, Toya i Inea, a w styczniu br. - w ofercie Orange TV. Od połowy sierpnia oglądalność stacji jest mierzona przez Nielsen Audience Measurement.
W pierwszej połowie br. firma Astro, zajmująca się też produkcją teleturnieju „Familiada”, zanotowała 1,54 mln zł wpływów i 174,6 tys. zł straty netto.
Dołącz do dyskusji: TVN Media brokerem reklamowym E-Sportu