TVN spodziewa się niskiej jednocyfrowej dynamiki wzrostu przychodów reklamowych w II kw.
TVN spodziewa się, że w II kwartale jego przychody reklamowe w segmencie telewizyjnym będą rosnąć w niskim, jednocyfrowym tempie, wynika z prezentacji spółki dla inwestorów.
“W drugim kwartale oczekujemy niskiej jednocyfrowej dynamiki wzrostu telewizyjnych przychodów reklamowych rok do roku" - czytamy w prezentacji.
Spółka podała, że 9 dni bez reklam, co było efektem ogłoszenia żałoby narodowej, równa się dla niej ok. 10% kwartalnych przychodów pro rata. Pomimo okresu żałoby trendy na rynku pozostały zgodne z oczekiwaniami spółki.
"Rynek powraca do trendów sprzed okresu żałoby" - ocenia spółka w prezentacji.
Spółka poinformowała, że spodziewa się w II kw. wzrostu przychodów reklamowych r/r w niskim, jednocyfrowym tempie. Będzie on m.in. efektem wzrostu sprzedaży i cen spotów reklamowych oraz przedłużenia wiosennego sezonu programowego na czerwiec.
TVN ocenia, że wartość polskiego rynku reklamy telewizyjnej w I kwartale wzrosła o 0,2% r/r do 790 mln zł, Spółka podała, że jej własne przychody z reklamy telewizyjnej wzrosły w tym okresie o 2,7% do 264 mln zł.
Dołącz do dyskusji: TVN spodziewa się niskiej jednocyfrowej dynamiki wzrostu przychodów reklamowych w II kw.