TVN Style na czele stacji lifestylowych, Polsat Play wyprzedził TVN Turbo
We wrześniu 2013 roku pozycja lidera oglądalności wśród stacji lifestylowych należała do TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mógł kanał BBC Lifestyle, natomiast na przeciwnym biegunie znalazł się Viacom Blink!.
Udział TVN Style we wrześniu 2013 roku wyniósł 0,75 proc., po wzroście względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 3,8 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Z czwartej na drugą lokatę awansował skierowany do mężczyzn Polsat Play, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 44,1 proc. i wyniósł 0,50 proc. Ostatnie miejsce podium zajął męski kanał TVN Turbo. Udział tej stacji wyniósł 0,47 proc., po wzroście o 2,0 proc.
Największym wzrostem pochwalić się mogła zajmująca dziewiąte miejsce BBC Lifestyle, której udział w badanym miesiącu zwiększył się o 68,6 proc. i wyniósł 0,06 proc.
Natomiast największy spadek w rankingu zanotowała zajmująca ostatnią lokatę stacja Viacom Blink!, której średni udział zmniejszył się o 38,7 proc. do poziomu 0,02 proc.
wszyscy 4+ | ||||
wrzesień | 2012 | 2013 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVN Style | 40 203 | 0,718 | 43 109 | 0,745 |
Polsat Play | 19 403 | 0,347 | 28 940 | 0,500 |
TVN Turbo | 25 801 | 0,461 | 27 170 | 0,470 |
TLC | 28 784 | 0,514 | 22 613 | 0,391 |
Polsat Cafe | 15 062 | 0,269 | 17 848 | 0,309 |
kuchnia+ | 6 940 | 0,124 | 8 442 | 0,146 |
Domo+ | 7 038 | 0,126 | 6 681 | 0,116 |
Polsat Food | - | - | 3 456 | 0,060 |
BBC Lifestyle | 1 936 | 0,035 | 3 410 | 0,059 |
LOVE | 1 465 | 0,026 | 1 243 | 0,021 |
Viacom Blink | 1 722 | 0,031 | 1 101 | 0,019 |
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem także pozycja lidera należała do TVN Style, której udział spadł tutaj o 6,2 proc. i wyniósł 0,96 proc. Z trzeciego na drugie miejsce awansował kanał TVN Turbo, którego udział w porównaniu do września 2012 roku się nie zmienił i wyniósł 0,72 proc. Ostatnią lokatę podium zajął Polsat Play, który rok wcześniej był czwarty (0,60 proc.; w górę o 45,8 proc.).
Również i w tym ujęciu największym wzrostem (o 102,4 proc.) pochwalić się mógł kanał BBC Lifestyle. Z kolei najwięcej także i tutaj stracił Viacom Blink! - było to aż 60,0 proc.
wszyscy 16-49 | ||||
wrzesień | 2012 | 2013 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVN Style | 24 414 | 1,027 | 22 938 | 0,963 |
TVN Turbo | 17 060 | 0,717 | 17 060 | 0,717 |
Polsat Play | 9 709 | 0,408 | 14 170 | 0,595 |
TLC | 17 119 | 0,720 | 12 626 | 0,530 |
Polsat Cafe | 7 859 | 0,331 | 8 996 | 0,378 |
kuchnia+ | 3 767 | 0,158 | 3 670 | 0,154 |
Domo+ | 3 157 | 0,133 | 2 781 | 0,117 |
Polsat Food | - | - | 2 490 | 0,105 |
BBC Lifestyle | 1 001 | 0,042 | 2 025 | 0,085 |
LOVE | 775 | 0,033 | 674 | 0,028 |
Viacom Blink | 951 | 0,040 | 380 | 0,016 |
Najchętniej oglądanym programem w stacjach lifestylowych we wrześniu 2013 roku był mecz Ligi Europejskiej, który do TVN Turbo przyciągnął aż 606 tys. widzów. Do rankingu top 10 programów najwięcej, bo aż pięć pozycji wprowadziła stacja TVN Style. Po dwa miejsca zajęły programy nadane przez TVN Turbo oraz Polsat Play. Ponadto w zestawieniu znalazła się jedna pozycja z TLC.
Raport TOP programów | Stacja | Wszyscy 4+ | |
Program | AMR | SHR % | |
LIGA EUROPEJSKA UEFA /MECZ PILKI NOZNEJ/ | TVN Turbo | 605 930 | 4,99 |
CHLOPAKI DO WZIECIA /MAG.POL./ | Polsat Play | 278 971 | 1,95 |
ZYCIE BEZ WSTYDU /REALITY SHOW POL./ | TVN Style | 255 752 | 2,85 |
SMIERC NA 1000 SPOSOBOW /SER.DOK.USA/ | Polsat Play | 236 362 | 2,62 |
ENEA EKSTRALIGA /ZUZEL/ | TVN Turbo | 222 057 | 1,54 |
W ROLI GLOWNEJ ... /TALK SHOW POL./ | TVN Style | 210 509 | 2,09 |
MAGIEL TOWARZYSKI /MAG.KULT./ | TVN Style | 208 274 | 1,73 |
SABLEWSKIEJ SPOSOB NA MODE /PROG.PORAD.POL./ | TVN Style | 196 129 | 1,96 |
WSTYDLIWE CHOROBY /SER.DOK.W.BRYT./ | TLC | 193 283 | 2,21 |
SMIERC Z PRZEJEDZENIA /FILM DOK.ANG./ | TVN Style | 188 525 | 1,40 |
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.
Dołącz do dyskusji: TVN Style na czele stacji lifestylowych, Polsat Play wyprzedził TVN Turbo