„Twist” bardziej lifestylowy i z nową makietą
W czwartek 4 października br. ukazał się listopadowy numer miesięcznika „Twist” (Wydawnictwo Bauer). Od tego wydania magazyn został odświeżony - ma więcej treści lifestylowych i nową makietę.
W poszerzonej sekcji lifestylowej czytelnicy znaleźć mogą materiały poświęcone modzie i urodzie. W magazynie prezentowane są też najnowsze stylizacje gwiazd, trendy z polskich sklepów, jak również porady dotyczące makijażu i fryzur.
Makieta „Twista” została unowocześniona, stała się bardziej przejrzysta, jednocześnie zachowany został dynamiczny i młodzieżowy charakter magazynu.
Bez zmian pozostała objętość pisma (88 stron) i jego cena (3,99 zł). Listopadowe wydanie ukazało się w nakładzie 125 tys. egz., a do całego nakładu dołączono metaliczną opaską do włosów.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem w I półroczu br. wyniosła 78 273 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: „Twist” bardziej lifestylowy i z nową makietą
to jest sznyt Bravo a nie miesięcznika lifestylowego.