"Twist" stał się bardziej ekskluzywny
Wydawnictwo Bauer wprowadziło zmiany w miesięczniku dla nastolatek"Twist", który jest teraz najbardziej luksusowy spośród wszystkichpism w segmencie. Ukazujące się dziś na rynku lipcowe wydaniemagazynu ma więcej treści i odmieniony layout.
Całkowita liczba stron "Twista" powiększyła się z 92 do 100. Nanowych kolumnach znalazły się dodatkowe tematy dotyczące mody iurody, zwiększyła się także liczba informacji ze świata gwiazd.Pismo ma nieco większy format (210 na 280 mm), bardziej luksusowąszatę graficzną i wydawane jest na lepszym bielszym papierze.
Monika Maciąg, wydawca segmentu pism młodzieżowych wWydawnictwie Bauer, podkreśla, że po zmianach "Twist" jest bardziejekskluzywnym i lifestylowym czasopismem dla nastolatek niżkonkurencyjna "Dziewczyna" (Axel Springer Polska) czy wydawanetakże przez Bauera "Bravo Girl" i "Fun Club". Nie zmieniła sięgrupa docelowa magazynu - nadal jest ono adresowany do dziewczyn wwieku od 15 do 19 lat z miast.
Relaunch "Twista" nie wpłynął na zmianę ceny miesięcznika -dalej kosztuje on 4,99 zł (podstawowa cena wydania z pełnymdodatkiem). Lipcowy numer ma o 40 tys. egz. większy nakład odpoprzedniego wydania, które został wydrukowane w 200 tys. egz.
Ukazaniu się odświeżonego "Twista" towarzyszy kampania reklamowarealizowana w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych. Kreacjęprzygotowała agencja Happy Hours, a za zakup mediów odpowiadał dommediowy Mediaedge:cia.
Dołącz do dyskusji: "Twist" stał się bardziej ekskluzywny