SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Twist” z odświeżoną szatą i zawartością

Miesięcznik “Twist” (Wydawnictwo Bauer) od numeru wrześniowego ukazuje się ze zmienioną szatą graficzną i zawartością. Dodatkowo, do każdego numeru dołączany będzie od teraz gadżet, a magazyn staniał.

Szata graficzna pisma stała się bardziej nowoczesna, powiększeniu uległo logo tytułu. W miesięczniku jest teraz więcej materiałów o gwiazdach, pojawiły się nowe rubryki jak “Policja modowa” i fotostory. Nie zmieniła się jednak objętość  tytułu, wynosząca 88 stron.

Wydawca zdecydował, że od wrześniowego wydania do każdego numeru “Twista” dołączany będzie gadżet (np. kolekcjonerskie karty, biżuteria, naklejki, tatuaże itp.). Jednocześnie cena pisma została obniżona z 5,49 zł do 3,99 zł. Podobna strategia została zastosowana w roku ubiegłym w pismach “Bravo” i “Bravo Sport”, co zaowocowało wzrostem sprzedaży tych magazynów.

Wrześniowy numer “Twista” promowany jest w telewizji (stacje naziemne, młodzieżowe stacje tematyczne), radiu, internecie oraz tytułach Wydawnictwa Bauer. Za zakup mediów odpowiadał MEC.

Dołącz do dyskusji: “Twist” z odświeżoną szatą i zawartością

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Znawca mediow
oglupialnia nastolatek..straszna papka .takie badziewie..
odpowiedź
User
Dominika
Gdy pismo weszło na rynek, można je było wyróżnić z tłumu. Było co poczytać, objętość pisma również zadowalająca. Dzisiaj to jak ktoś niżej napisał ogłupiacz nastolatek. Tak po prawdzie nie ma na rynku mądrego pisma dla nastolatek. Była kiedyś FILIPINKA, ale i ona się skomercjalizowała na amen, a potem zniknęła.
odpowiedź
User
brawo!
najlepiej zrobic bravo z kazdego pisma dla mlodziezy, bo przeciez bravo sie sprzedaje
odpowiedź