“Twist” z odświeżoną szatą i zawartością
Miesięcznik “Twist” (Wydawnictwo Bauer) od numeru wrześniowego ukazuje się ze zmienioną szatą graficzną i zawartością. Dodatkowo, do każdego numeru dołączany będzie od teraz gadżet, a magazyn staniał.
Szata graficzna pisma stała się bardziej nowoczesna, powiększeniu uległo logo tytułu. W miesięczniku jest teraz więcej materiałów o gwiazdach, pojawiły się nowe rubryki jak “Policja modowa” i fotostory. Nie zmieniła się jednak objętość tytułu, wynosząca 88 stron.
Wydawca zdecydował, że od wrześniowego wydania do każdego numeru “Twista” dołączany będzie gadżet (np. kolekcjonerskie karty, biżuteria, naklejki, tatuaże itp.). Jednocześnie cena pisma została obniżona z 5,49 zł do 3,99 zł. Podobna strategia została zastosowana w roku ubiegłym w pismach “Bravo” i “Bravo Sport”, co zaowocowało wzrostem sprzedaży tych magazynów.
Wrześniowy numer “Twista” promowany jest w telewizji (stacje naziemne, młodzieżowe stacje tematyczne), radiu, internecie oraz tytułach Wydawnictwa Bauer. Za zakup mediów odpowiadał MEC.
Dołącz do dyskusji: “Twist” z odświeżoną szatą i zawartością