Twitter promuje się kioskami społecznościowymi (wideo)
Portal Twitter ustawił w amerykańskich miastach elektroniczne kioski dla swoich użytkowników. Za dokonanie wpisu można dostać w prezencie drobny gadżet.
Twitter rozpoczął nietypową akcję marketingową wspierające działania reklamowe jego klientów. Na ulicach kilku miast w Stanach Zjednoczonych (Nowego Jorku, Los Angeles i San Francisco) stanęły automaty firmowane przez największy serwis mikroblogowy na świecie.
Każdy z elektronicznych kiosków Twittera jest wyposażony w dotykowy wyświetlacz, na którym użytkownik może zapoznać się z zasadami zabawy. Musi on dodać swojego tweeta do konkretnego hashtaga dedykowanego określonej marce. Wpisu dokonuje za pomocą własnego konta w serwisie i urządzenia mobilnego. Po wysłaniu tweeta automat natychmiast wydaje drobny gadżet. Każdy z kiosków generuje tylko właściwe dla siebie hashtagi, dlatego tweeta można wysłać tylko obserwując ekran konkretnej maszyny.
Z doświadczeń firm wynika, że kioski społecznościowe mogą być skuteczną formą komunikacji pomiędzy markami a klientami. Firma Westin po dołączeniu do akcji z udziałem automatów z gadżetami zanotowała na swoim kanale wzrost zaangażowania użytkowników o 15 procent oraz o ponad 180 tysięcy wyświetleń.
Na koniec czerwca br. Twitter miał globalnie 271 mln zarejestrowanych użytkowników (zobacz szczegóły).
Dołącz do dyskusji: Twitter promuje się kioskami społecznościowymi (wideo)