Twitter testuje reklamy na platformie Moments
Twitter zaczął testowo zamieszczać reklamy na nowej platformie Moments służącej do publikowania aktualnych informacji. Promoted Moments mają promować marki w formacie natywnym. - Będą przypominać zwykłe informacje, ale oznaczone w odpowiedni sposób - zapowiada Bobby Grasberger, menedżer ds. strategii Twittera.
O wprowadzeniu platformy Moments portal poinformował na początku października br. Pozwala ona na śledzenie przez użytkownika najważniejszych wydarzeń z różnych dziedzin życia zamieszczanych na platformie.
Wśród wydawców, którzy zamierzają publikować swoje treści w Moments są m.in. BuzzFeed, Bleacher Report, Fox News, „The New York Times” i „The Washington Post”. Twitter zamierza jednak za pomocą platformy czerpać też dochody reklamowe. Pierwszym z tych działań ma być testowe wprowadzenie formatu reklam o nazwie Promoted Moments, które pozwolą promować się markom za pomocą Moments.
- Promoted Moments będą przypominać zwykłe informacje, ale oznaczone w odpowiedni sposób - zapowiada Bobby Grasberger, menedżer ds. strategii Twittera. - Reklamy publikowane w tym formacie będą widoczne przez 24 godziny od momentu opublikowania.
Pierwszym przykładem Promoted Moments jest reklama filmu “Creed” wyprodukowanego przez MGM, Warner Bros. i New Line Cinema. Według zapowiedzi Twittera nowy format reklamowy będzie testowany przez najbliższych kilka miesięcy, na razie nie wiadomo kiedy zostanie wprowadzony jako szeroka oferta bez ograniczeń.
W ostatnim czasie Twitter stara się w coraz większym stopniu przyciągać do siebie reklamodawców, aby poprawić swoją nie najlepszą sytuację finansową (zobacz szczegółowe wyniki z pierwszego półrocza br.). Niedawno wprowadził rozwiązanie o nazwie Conversion Lift, które ma pomagać reklamodawcom i markom w ocenie efektywności kampanii. Natomiast na początku września br. poinformował, że jego platforma reklamowa będzie dostępna w dwustu krajach na całym świecie.
Dołącz do dyskusji: Twitter testuje reklamy na platformie Moments