SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Twoja twarz brzmi znajomo” nadal hitem Polsatu, wiosną kolejna edycja

Dwunastą edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądało średnio 1,41 mln osób, o 210 tys. widzów mniej niż pokazywana rok temu dziesiąta odsłona. Program dał Polsatowi pozycję lidera w rynku telewizyjnym zarówno w 4+, jak i w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 34,70 mln zł. Trzynasta edycja widowiska będzie emitowana wiosną 2020 roku.

Polsat dwunasty sezon „Twoja twarz brzmi znajomo” pokazywał w soboty po godz. 22.00, w okresie od 7 września do 23 listopada br. Średnia oglądalność premierowych odcinków programu wyniosła 1,41 mln widzów, co przełożyło się na 14,85 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 14,12 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,67 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej widzów zgromadził finałowy odcinek. Przyciągnął on przed telewizory uwagę 1,70 mln osób.

Dla porównania, dziesiąta edycja formatu, nadawana jesienią ub.r. przyciągała przed telewizory o 210 tys. widzów więcej. Oglądało ją średnio 1,62 mln osób, co przekładało się na 15,63 proc. udziału w grupie 4+, 14,95 w 16-49 i 14,69 w 16-49.

Polsat w czasie nadawania najnowszej edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo” był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Druga pozycja wśród tzw. „wielkiej czwórki” należała do nadającej w tym czasie gł. filmy fabularne TVP1, której udział wyniósł 8,10 proc. udziału. Na podium uplasował się jeszcze TVN (pasmo filmowe; 7,77 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP2 (różne audycje; 7,30 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był zdecydowanym liderem.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków dwunastej edycji widowiska wyniosły 29,98 mln zł. Dla porównania, dziesiąta seria z reklam przyniosła 34,70 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Powtórkowe odcinki produkcji w niedzielne popołudnia oglądało średnio 1,36 mln widzów, co przełożyło się na 11,93 proc. udziału w grupie 4+ i 10,30 w 16-49.

„Twoja twarz brzmi znajomo” to widowisko produkowane przez Endemol Shine Group, w którym gwiazdy wcielają się w znanych wykonawców muzycznych, naśladując nie tylko ich śpiew, ale też ruch sceniczny.

W dwunastej edycji programu występowali: Ewelina Lisowska, Robert Koszucki, Ewelina Ruckgaber, Łukasz Zagrobelny, Emilia Komarnicka-Klynstra, Jeremi Sikorski, Katarzyna Ptasińska i Adam Strycharczuk, który został zwycięzcą (w finale wcielając się w Violettę Villas).

Wiosną trzynasta edycja

Portal Wirtualnemedia.pl nieoficjalnie dowiedział się, że właśnie trwają castingi do trzynastej edycji programu. Będzie można ją oglądać wiosną 2020 roku.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 10,23 proc.

Dołącz do dyskusji: „Twoja twarz brzmi znajomo” nadal hitem Polsatu, wiosną kolejna edycja

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nieeee
Skończcie to w końcu
0 0
odpowiedź
User
Hello
Królik do domu!
0 0
odpowiedź
User
qwert
Dlaczego w Polsce nie przyjmuje się przerwa między sezonoami, tylko wałkuję się co sezon te samego programy.
0 0
odpowiedź