Twórcy Suchara Codziennego promują smartfony za złotówkę w Plushu
Plush (którego operatorem jest Polkomtel) ruszył z kampanią promocyjną oferty „Smartfon za złotówkę" dla klientów chcących zmienić operatora. Akcję z udziałem Rafała Myślińskiego i Kamila Natiego realizuje Vizeum Polska (Dentsu Aegis Network).
Od końca listopada na kanałach społecznościowych Plusha można oglądać film będący kontynuacją przygód pluszaka w świecie mafii. Oprócz brand hero marki zobaczymy w nim Rafała Myślińskiego i Kamil Natiego, twórców Suchara Codziennego. Nowa reklama nawiązuje do trwającej od listopada kampanii Plusha „Plush i mafia".
Film wspieraj reklamy na Facebooku.
Dom mediowy Vizeum Polska, pracujący dla marki od 2016 roku, odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów, komunikację social media oraz projekty niestandardowe.
Dołącz do dyskusji: Twórcy Suchara Codziennego promują smartfony za złotówkę w Plushu